NOTICIA DE RADIOESCOLA.

screenshot_20171116-220706

Fer clic a la foto.

Iniciem la primera entrevista  realitzada per Martina i Nicolás. Els alumnes han visitat a l’escriptor de la localitat Rafa Arnal. Aquesta entrevista es publicarà a la CADENA SER. Enllaç per escoltar l’entrevista en https://www.dropbox.com/s/sg6fn0ta66mxbei/entrevistarafaarnal.mp3?dl=0

Iniciamos la primera entrevista realizada por Martina y Nicolás. Los alumnos han visitado al escritor de la localidad Rafa Arnal. Esta entrevista se publicará en la CADENA SER.

Enlace por escuchar la entrevista en

ELECCIONS ALUMNAT CONSELL ESCOLAR.

L’alumnat de 5é i 6é ha elegit  els seus representant per al Consell Escolar de Centre. A les eleccions han participat tot l’alumnat de 5é i 6é.

El alumnado de 5º y 6º ha elegido sus representantes para el Consejo escolar de centro. A las elecciones han participado todo el alumnado de 5º y 6º.

Primer títular       Lucía Gómez   33 vots

Segon titular       Diego García     18 vots.

Tercer titular       Izan Igual           11 vots.

Reserva 1           Mª Ángeles Arévalo   8 vots.

Reserva 2           Nayara Vadillo            6 vots.

Reserva 3           Toni Caro                    6 vots.

Els dies previs a les eleccions l’alumnat que es presentava a elles tingué temps i l’oprtunitat de passar per les aules de 5é i 6é explicant el seu programa i demanant el vot..

Los días previos a las elecciones el alumnado que se presentaba a ellas tuvo tiempo y la oportunidad de pasar por las aulas de 5º y 6º explicando su propgrama y pedir el voto.

CANDIDATURES SECTOR PARES/MARES. CANDIDATURAS SECTOR PADRES/MADRES.

Els candidats/tes del sector pares/mares són:

Los candidatos/as del sector padres/madres son:

ESPERANZA SERRANO CASTILLO.

LEONOR ÚBEDA LÓPEZ.

SUSANA BERMÚDEZ DEL AMO.

VANESA MALAGUILLA GARCÍA.

GLORIA BESES ANDRÉS.

ITZIAR GARCÍA ORTIZ.

Fins al 9 de novembre per a realitzar reclamacions.

Hasta el 9 de noviembre para realizar reclamaciones.

Eleccions 23 de novembre.

Elecciones 23 de noviembre.