ENS VISITA L’ALUMNAT DE CEIP SAN RAFAEL. TEATRE AL CEP SAN RAFAEL.

El que serà l’alumnat en setembre de 1r. junt amb les seues tutores ens ha visitat. És el primera contacte amb el que serà el seu centre. Han fet una visita de les instal.lacions i el grup instrumental els ha fet un xicotet cocert de benvinguda.  Alumnes del nostre centre s’han taslladat al CEIP San Rafael per fer una dramatització d’un conte dins de les activitats de final de curs. L’organització del grup de teatre i els assajos els ha dut Fani Soro.

El que será alumnado en septiembre de 1º  junto con sus tutoras nos ha visitado. Es el primer contacto con el que será su centro. Han hecho una visita de las instalaciones y el grupo instrumental les ha hecho un pequeño concierto de bienvenida. Alumnos de nuestro centro se han trasladado al CEIP San Rafael para realizar una dramatización de un cuento dentro de las actividades de final de curso. La organización del grupo de teatro y sus ensayos lo ha dirigido Fani Soro.

screenshot_20170615-071236 screenshot_20170615-071340 screenshot_20170615-071212