FESTA FINAL DE CURS.

Últim dia de classe i festa final de curs. AMPA i claustre han preparat el tancament del curs amb una festa per a l’alumnat. L’AMPA ha organitzat jocs tradicionals; com carrera de sacs, el joc de la cadira, d’aigua on l’alumnat s’ho ha passat molt bé. També ha obsequiat amb un esmorzar , orxata i fartons. La festa ha estat ambientada amb un discomòbil. S’han fet l’entrega de diplomes als graduats de 6é i el lliurament dels premis als millors expedients acadèmics. L’alumnat de 6é ens ha oferit d’un ball de despedida.

Último día de clase y fiesta final de curso. AMPA y claustro han preparado el cierre del curso con una fiesta para el alumnado. El AMPA ha organizado juegos tradicionales; como carreras de sacos, el juego de la silla, de agua donde el alumnado se lo ha pasado muy bien. También se ha obsequiado con un almuerzo, horchata y fartones. La fiesta ha estado ambientada con un discomóvil. Se han hecho la entrega de diplomas a los graduados de 6º i se han dado los premios a los mejores expedientes académicos. El alumnado de 6º nos ha ofrecido un baile de despedida.